BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Click here for Myspace Layouts

Sabtu, 5 Mac 2011

Smile Fatahul!!!

Smile

...semua orang kena smile,..tak kiralah dia tu tak ade gigi ke atau ada gigi ke,....yg penting kita smile(senyum)...hihihihi,...kalo nk ceritakan tetang first time aku senyum kat orang,...it's so funny...memang aku tak boleh lupakan kenangan terindah tu,....

...(blupp,...blupp,...hahahaha,...sorry aku terkentut)...aku malaslah nak ceritakan nanti korang semua tahu sendirilah,...aku ini memang suka senyum pun,...semua yang aku kenal atau tidak,...aku tetap senyum...kalo nk katakan aku ni handsome...tak lah sangat....but ramailah budak-budak or makcik-makcik yang suka pada senyuman aku ni...aku tak tahu nape...aku nie memang suka senyum...aku tak kisahlah aku kenal taupun tidak...yg penting aku senyum...sebab cikgu aku penah berkata

"senyum itu adalah satu sedekah....tak kiralah macam mana kamu hendak pergi...apabila bertembung dengan seseorang yang kamu kenal atau tidak....kamu harus senyum...."
(pesanan daripada Ustazah Norhaidahwati....guru pelajaran Agama)
.....aku memang suka sangat-sangat senyum ini....bagi aku mudah jek....tapi bila korang pandang jek dunia yg cukup indah ini....kebanyakkan tak ada sangat pun orang yg nak senyum.....aku lagi suka kalo satu dunia senyum pada aku.....terutama bayi....(peh!!! terus aku picit pipi dia...kalo die senyum pada aku.....).....



.....tapikan diorang malas nak senyum....ada yg sombong....pastu buat-buat tebalkan kening tu....(padah macam bagus hidup)...ai korang2.....apelah yg susah sangat nak senyum....tegok aku ini....kejap2 senyum.....pada pasangan kekasih pun aku senyum....(coooooooooooooollll!!! jek diorang).....aku peliklah....susah sangat ke nak senyum.....bukan sampai kena betulkan gigi ko tu,...just angkat jek....senyuman ko tu....(psssttt!!! kalo cape2 ada awek,...yg ada lesung pipi,...bagitahu aku taw....hahahah)

.....aku ini tak sukalah kalo dunia yg cukup indah ini,...buat muka masam jek,...macam tak ada 'class'.....macamlah muka masam korang tu,....boleh mengubah hidup seseorang....dah2lah korang buat muka hodoh 2.....ikut aku jek,..senyum kat semua orang.....takperlu nak takut2 just
SMILE!!!>......
:) + ^_^


0 ulasan: